VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY masérského studia:
Mgr. Tereza Hanyášová
se sídlem Jeremiášova 521/7, 779 00, Olomouc
identifikační číslo: 76227057
pro poskytování masérských služeb a s nimi spojenou objednávku a prodej služeb prostřednictvím e-shopu umístěného na internetové adrese www.fitmasaze.cz.
1. Základní ustanovení
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi provozovatelem masérských služeb ve studiu Mgr. Tereza Hanyášová – Fitmasáže (dále jen provozovatel), IČ 76227057, v provozovně na ulici Radova 598/2, 779 00 , Olomouc, a uživatelem poskytovaných služeb (dále jen klient).
1.2. Provozovatel poskytuje služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
1.3. Nákupem služeb nebo objednáním konkrétního termínu masáže projevuje klient svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.
2. Objednávka služeb
2.1. Objednávkou služeb se rozumí nákup dárkového poukazu nebo rezervace termínu, a to buď telefonicky, prostřednictvím emailu nebo online objednávkového systému na webové adrese www.fitmasaze.cz.
2.2. Termín návštěvy je třeba dohodnout předem. Dohodnutím termínu vzniká závazná objednávka a je uzavřen smluvní vztah. Provozovatel služby si rezervuje příslušný čas a kapacitu místnosti.
2.3. Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na masáž dostavit, informujte o tom provozovatele pouze telefonicky předem formou sms nebo telefonátu, lze využít i komunikaci přes whatsapp nebo messenger. Nerušte objednávku emailem, nemusí být akceptována. V případě online objednávky si tuto můžete sami zrušit prostřednictvím odkazu v potvrzovacím emailu a rezerovat si termín nový. Odkaz lze využít pouze pro rušení termínu v čase delším, než 48 hodin před jeho konáním. Zrušení termínu v čase kratším než 48 hodin před dohodnutým termínem služby je zpoplatněno 50 – ti % z ceny služby.
2.4. Objednávkou služeb klient vyslovuje souhlas s jejím provedením a prostudoval si kontraindikace masáže, jejichž výčet je k dispozici na webu provozovatele jakož i fyzicky přítomen přímo v provozovně. Pokud si klient není jist, zda může na masáž přijít, konzultuje stav přímo s provozovatelem služby.
3. Online objednávka
3.1. Na základě využití objednávkového formuláře na webové adrese www.fitmasaze.cz může klient provádět objednávání služeb.
3.2. Při objednávání je klient povinen uvádět údaje správně a pravdivě. Údaje uvedené klientem v objednávce jsou provozovatelem služby považovány za správné.
3.3. Pokud klient provede objednávku služby online a přeje si ji zrušit, přednostně použije pro zrušení původního termínu odkaz v potvrzovacím emailu.
3.4. Klient bere na vědomí, že online objednání nemusí být dostupné nepřetržitě a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení provozovatele služby.
4. Cena služby a platební podmínky
4.1. Cenu za službu může klient uhradit následujícími způsoby:
- v hotovosti v provozovně na adrese Radova 598/2, 779 00, Olomouc; kupní cena je splatná ihned po poskytnutí služby.
- bezhotovostně na účet č. 1636823023/0800, vedený u České spořitelny; pouze pro úhradu storno poplatku nebo elektronicky zasílaného dárkového poukazu.
4.2. V případě bezhotovostní platby na účet provozovatele je klient povinen uvádět variabilní symbol zaslaný provozovatelem. Kupní cena je splatná do 48 hodin po zaslání platebních údajů. Závazek klienta je splněn připsáním platby na účet provozovatele.
4.3. V případě platby dárkovým poukazem je klient povinnen předložit poukaz před započetím služby za účelem kontroly jeho platnosti. V případě online objednávky uvádí klient platbu dárkovým poukazem včetně jeho identifikačního pořadového čísla (v patce poukazu, např. 45/2024) do poznámky objednávky.
4.4. Nelze platit dárkovým poukazem po uplynutí data jeho platnosti. Klient se na službu uvedenou na poukaze objednává nejpozději 30 dní před koncem jeho platnosti tak, aby bylo možné službu v dané lhůtě absolvovat (do konce platnosti poukazu). Klient se vždy prokazuje dárkovým poukazem fyzicky, je povinnen ho mít sebou a to buď v elektronické nebo tištěné podobě, jinak nelze službu na poukaz čerpat a bude nutné ji na místě uhradit.
5. Příchod na službu
5.1. V našich prostorách není čekárna. Choďte, prosím, v čase dohodnutého termínu, ideálně 5 minut před započetím masáže. Pokud si klient jde vyzvednout dárkový poukaz, domluví si konkrétní termín, prostory studia není možné zpřístupnit v libovolnou dobu.
5.2. Na dohodnutý termín masáže bude klient den předem upozorněn prostřednictvím sms, pokud si výslovně nebude přát tuto službu zrušit. Poskytnutím této nadstandardní služby zároveň nepřebíráme zodpovědnost za absenci klienta, pokud mu sms z jakéhokoli důvodu nedorazí. Klient je povinen si hlídat datum své návštěvy primárně sám.
5.3. Nedostaví –li se klient na masáž, po 5-ti minutách bude provozovatel klienta telefonicky kontaktovat, pokud má telefonní číslo klienta k dispozici. Dostaví-li se klient po dohodnutém termínu, masáž bude provedena ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase. Pokud klient nereaguje na telefonický kontakt a nedorazí do 15-ti minut po dohodnutém termínu, považuje provozovatel tuto skutečnost za absenci klienta.
5.4. V případě nepřítomnosti nebo příchodu na masáž se zpožděním delším než 15 minut bude klientovi účtována úhrada hodnoty 50-ti % rezervované služby.
6. Odmítnutí masáže provozovatelem
6.1. Masáž může provozovatel odmítnout v těchto případech:
- klient se dostaví na masáž ve zdravotním stavu, který se rozporuje s provedením masáže;
- klient se dostaví na masáž pod vlivem návykových látek nebo v nevyhovujícím hygienickém stavu;
- klient se chová na proceduře nevyhovujícím způsobem.
7. Doprovod klienta
7.1. Klienta může doprovázet nejvýše jedna osoba. Prostor není vybaven dětským koutkem, proto je třeba zvážit, zda Vaše dítě, pokud ho musíte přivést sebou, vydrží s Vámi na proceduře v klidu. Situaci je vhodné individuálně konzultovat s provozovatelem služby před objednáním procedury.
8. Odchod ze studia
8.1. S ohledem na dodržování termínů služeb ze strany provozovatele se očekává odchod klienta v přiměřeném čase (cca do 10-ti min) po ukončení procedury, aby mohl být prostor nachystán pro dalšího návštěvníka.
8.2. Během procedury jsou dveře do provozovny zamčené. Pokud provozovatel nalezne zapomenutý šperk, bude klienta kontaktovat, zároveň ale za zapomenuté věci neručí a neposkytuje tudíž jejich náhradu. Rovněž provozovatel neposkytuje náhradu za olejem znečištěné oblečení. Na masáž je dobré chodit v takovém oděvu, který se dá snadno prát a je pro tento účel vhodný.
9. Ochrana osobních údajů
9.1. Ochrana osobních údajů klienta, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
9.2. Klient souhlasí se zpracováním těchto osobních údajů: jméno a příjmení, adresa elektronické pošty a telefonní číslo (dále jen „osobní údaje“).
9.3. Klient souhlasí se zpracováním osobních údajů provozovatelem a to pro účely vzájemné komunikace, zasílání sms s termínem služby a pro účely realizace práv a povinností vůči klientovi. Klient dále souhlasí (nezvolí – li jinou možnost) se zpracováním osobních údajů provozovatelem za účelem zasílání obchodních sdělení.
9.4. Klient bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při objednávce provedené na www. fitmasaze.cz, nebo při telefonickém kontaktu či kontaktu prostřednictvím elektronické pošty) uvádět správně a pravdivě, a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat provozovatele o změně ve svých osobních údajích.
9.5. Zpracováním osobních údajů klienta může provozovatel pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele.
9.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
9.7. Klient potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
9.8. V případě, že by se klient domníval, že provozovatel nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života klienta nebo v rozporu se zákonem, může:
- požádat provozovatele nebo zpracovatele o vysvětlení;
- požadovat, aby provozovatel nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav;
- požádá-li klient o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu provozovatel povinen tuto informaci předat. Provozovatel má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
10. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies
10.1. Klient souhlasí se zasíláním informací souvisejících se službami nebo podnikem provozovatele na elektronickou adresu klienta.
10.2. Klient souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač.
11. Informace k poskytovaným službám
11.1. Klient má k dispozici informace o kontraindikacích masáží (případech kdy nelze nebo není vhodné podstoupit masáž) a to na webových stránkách provozovatele www.fitmasaze.cz a přímo v provozovně. Pokud se rozhodne podstoupit masáž, dává tím najevo svůj informovaný souhlas s provedením služby.
11.2. Ceník služeb je k nahlédnutí ve studiu a na webových stránkách www.fitmasaze.cz. Ceny jsou uvedeny včetně DPH.
11.3. Při reklamaci klient musí hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace musí být písemná, zaslaná na adresu sídla firmy provozovatele. Pokud bude reklamace uznána bezpředmětnou, budou náklady na její projednání vymáhány po klientovi.
11.4. Dárkový poukaz lze použít na úhradu služeb z nabídky studia. Nabídku jednotlivých služeb najdete na webových stránkách www.fitmasaze.cz. Dárkové poukazy jsou vydávány buď s uvedenou nominální hodnotou, nebo na konkrétní druh masáže. Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu provozovatel nevrací.
- Platnost dárkového poukazu končí vyčerpáním jeho hodnoty nebo uplynutím doby jeho platnosti. Dárkový poukaz lze použít i pro částečnou úhradu služby s hotovostním doplatkem. Poukaz je nutno mít sebou fyzicky při čerpání služby. Doba platnosti dárkového poukazu činí 12 měsíců od data prodeje.. Lhůtu platnosti nelze prodloužit. Ztrátou poukazu končí nárok na čerpání služby.
- Poukaz lze předat buď osobně v provozovně nebo zaslat elektronickou poštou na klientem udanou emailovou adresu.
12. Způsob doručování
12.1. Klientovi může být doručováno na elektronickou adresu klienta.
13. Závěrečná ustanovení
13.1. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
13.2. Vstupem do provozovny vyjadřuje klient souhlas se svou povinností dodržovat pravidla provozovatele a povinností dodržovat bezpečnostní pokyny obsluhujícího maséra.
14. Platnost a účinnost
14.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 29. 12. 2024.